söndag 16 november 2008

inför återkomsten

nu är det bara två veckor kvar på denna sida av atlanten. hemlängtan is an understatement. men så har det alltid varit. var jag än är och hur jag än trivs saknar jag förr eller senare mitt så kallade stockholmsliv.

lider av post-electrorgasmisk stress för tillfället; creamfieldsfestivalen är en drog med tunga avtändningssymtom. måste se till att lindra mig med rejäla doser hyper hyper och andra sköna undergroundklubbar när jag kommer hem. får se om vintern blir lika peppad som sommaren och hösten har varit. min trognaste partypartner för den typen av sammanhang är ju i london tills vidare...

efter att ha hittat den här oslagbara mixen har min kärlek till dubstep vuxit sig ännu lite starkare. diary of an afro warrior har varit en ständig följeslagare på den här resan och efter att ha lyssnat på excisions darkside-mix är jag rätt såld. känns, om inte annat, fräscht att för en gångs skull inte upptäcka en genre 15 år efter att alla andra slutat lyssna på den. måste se till att gå på lite fler dubstep-fester när jag kommer hem, även om:

Inga kommentarer: