söndag 28 december 2008

det rena året

så mycket tankar om hur jag borde. till och med (eller inte minst) här på bloggen. men fuck it.

2008, ett jävligt speciellt år. det rena året, på sätt och vis. i alla fall från april och framåt. avstånd. göteborg, budapest, djursholm, buenos aires. överallt utom i mitt inre stockholm.

slutligen tillbaka, men utan nån aning om var jag är.

vinkat av många senaste veckorna. en är i usa. en är i england. en åker till grekland imorgon, sen till indien. ni gör mig.

sara, tack för att du gjorde 2008 till ett unikt år i mitt liv. mitt 2008 är ditt.

(och det finns saker jag önskar att jag aldrig behöver uppleva igen.
saker ni är frikopplade från. saker i mig.
mitt enda hopp inför det nya året.
inga löften.)

om några dagar - 2009. framtiden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

håll dina löften med lova ingenting.
älskar dig!

Anonym sa...

<3